پودر نانو

SKU N/A دسته بندی

2,125,000 تومان3,010,000 تومان

امروزه در سر تا سر جهان با پیشرفت علم شستشوی ماشین به آسانی و با استفاده از مواد نانو کارواش انجام می شود و دیگر روش های زمان بر مانند شستشوی دستی ماشین با استفاده از آب و صابون صورت نمی گیرد. متاسفانه افراد به دلیل آگاهی کم نسبت به طریقه استفاده مواد نانو کارواش اقدام به شستشوی ماشین با استفاده از روش های سنتی قدیمی مانند شستشو با آب و صابون می کنند که این کار علاوه بر وقت گیر بودن و هدر رفت زیاد آب، کیفیت مورد نظر را نیز ارائه نمی دهد.

شوینده ای قوی و موثر بر مبنای شستشوی بدون دخالت دست و‌با خاصیت شستشو، جرم گیری و چربی زدایی از سطح اتومبیل طراحی شده است. به دلیل عدم نیاز به استفاده از فرچه هیچ گونه اسیب و سائیدگی بر روی بدنه خودرو ایجاد نمی کند و روند شستشو را بسیار آسان و سریع می نماید.

کاربردهای پودر نانو

شستشوی انواع اتومبیل‌های سواری و مصارف عمومی و منسوجات

شستشوی انواع نقلیه عمومی همانند هواپیما، قطار و…

شستشوی انواع ماشین‌آلات صنعتی و راه‌سازی

شستشوی انواع ماشین‌آلات سنگین همانند کامیون، اتوبوس و…

طریقه استفاده مواد نانو کارواش

ابتدا مقدار 1 کیلوگرم  از پودر نانو دکترواش+ را در یک سطل آب به آرامی اضافه و هم بزنید. سپس مقدار 5/0  لیتر از شامپوی مکمل را نیز در به آن  اضافه کرده و کاملا هم بزنید تا محلول یک دست شود. سپس محلول آماده شده را به مخزن کف پاش 200 لیتری خود محلول شوینده اضافه نمائید و باد دستگاه کف پاش را برای شروع کار تنظیم نمائید.( توجه فرمایید که برای مخزن 100 لیتری 5/0 کیلوگرم پودر و 250 سی سی شامپو مکمل مورد نیاز است).

برای شستشوی خودرو لانس مخصوص مواد پاش را بر روی شیلنگ دستگاه کف پاش نصب کرده و به صورت پودری مواد را بر روی سطح خشک خودرو پاشش کنید.( توجه فرمائید که بدنه ی خودرو حتما باید کاملا خشک باشد و نباید آب اولیه گرفته شود )

پس از اسپری کامل محلول شوینده بر روی بدنه خودرو ، حدود 2 الی 5 دقیقه صبرکنید تا کاملا در کثیفی نفوذ کرده و سپس شروع به آبگیری نمائید.

نکته: توجه نمایید که محلول شوینده نباید مدت زمان زیادی بر روی سطح خودرو بماند تا خشک شود زیرا خشک شدن محلول شوینده باعث کم شدن قدرت شویندگی آن می شود.

روش صحیح آبگیری پودر نانو کارواش

 

بهترین روش برای شست و شوی تاچلس این است که شما بعد از گذشت 2 الی 3 دقیقه و نفوذ کامل محلول شوینده در کثیفی­ها، از قسمت های پائینی بدنه خودرو شروع به آبگیری نمائید.

نکته: دلیل اینکار این است که اگر شما از سقف خودرو شروع به آبگیری و شستن نمائید، بر اثر آبی که از بالا به قسمت های پائینی بدنه خودرو می آید ، محلول شوینده­ی قسمت های پائینی با فشار کم آب شسته شده و قدرت محلول کم میشود که همین عمل باعث میشود قسمت های پائینی بدنه خودرو که کثیف ترین قسمت خودرو هم می باشند تمیز نشوند.

استفاده از روش های سنتی شستشوی ماشین همانند استفاده از آب و صابون برای شستن بدنه ماشین مضراتی دارد که در طولانی مدت خود را آشکار می کنند و پس از گذشت سالیان اثرات مخرب خود را بر روی بدنه ماشین بر جا میگذارند پس بهتر است که از مواد نانو کارواش استفاده کنید و طریقه استفاده مواد نانو کارواش به صورت درست را نیز فرا بگیرید.

روش استفاده از کارواش نانو (طریقه استفاده مواد نانو کارواش)

اولین مرحله ای که در استفاده از مواد نانو کارواش باید رعایت کنید انتخاب مرغوب ترین و بهترین مواد کارواش می باشد که این موارد شامل مواد کارواش (پودر نانو ، شامپو تاچلس)، اسپری های مورد نیاز برای شستشوی قسمت های مختلف می باشد.

توجه داشته باشید که اگر فقط قصد شستشوی بدنه ماشین را دارید تنها تهییه پودر نانو برای شستشوی بدنه ماشین کافی می باشد اما اگر به درخشندگی رینگ ها و سیاهی تایر های خود اهمیت می دهید بهتر است که اسپری رینگ شوی نانو را نیز تهییه کنید.

دومین مرحله طریقه استفاده از مواد نانو کارواش اسپری کردن مواد نانو بر روی بدنه ماشین و سطوح داخلی می باشد . مواد شوینده نانو ( اسپری نانو ) قدرت بسیار بالایی در پاک کنندگی کثیفی های سخت ، انواع لکه ها مانند لکه های بنزین و گازوئیل بر روی ماشین دارد که همین امر باعث می شود یکی از بهترین گزینه ها برای شستشوی ماشین باشد.

همچنین استفاده از اسپری نانو باعث ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح اسپری شده می شود که این امر موجب حفاظت از رنگ و بدنه ماشین در مقابل کثیفی هایی مانند فضولات پرندگان و آفتاب سوختگی می شود.

شما می توانید بسته به اندازه و سختی کثیفی های ماشین خود مقدار اسپری شده را تغییر دهید ولی در حالت معمول تنها چندین اسپری برای پاکسازی کامل کافی می باشد.

طریقه استفاده از مواد نانو کارواش بسیار آسان می باشد به صورتی که همه افراد به آسانی می توانند فقط با چندین بار اسپری کردن و پاک کردن آن از روی سطح به راحتی بدنه ماشین را پاک کنند.

صرفه جویی در زمان

تا 50 درصد کاهش زمان شست و شو

عدم ایجاد سفیدک

عدم ایجاد سفیدک بر روی سطوح لاستیکی و پلاستیکی

کاهش هزینه های مصرفی

کاهش تا 50 درصد

اندازه

20 کیلو گرم, 20 کیلویی با مکمل, مخصوص ماشین های سنگین به همراه مکمل

1 دیدگاه برای پودر نانو

  1. shimisanat_manager

    عالی و با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟