موتورشوی نانو

SKU N/A دسته بندی

670,000 تومان1,340,000 تومان

موتورشوی نانو محصولی با کیفیت از شرکت دانش بنیان شیمی صنعت که موجب از بین رفتن کثیفی ها از روی سطح موتور خودرو می شود که در ادامه بیشتر آشنا می شویم.

تمیزی سطوح خارجی موتور یک ضرورت است. یکی از مهمترین دلایل توصیه به شستشوی موتور خودرو، تاثیر مثبتی است که این کار بر روی تعدیل دمای سیستم و افزایش طول عمر موتور میگذارد.قسمت های روغنی موتور خودرو به مرور زمان، گرد و غبار می گیرد. تجمع دوده، گرد و غبار و روغن، باعث افزایش دمای موتور در بازه زمانی کوتاه تر و نیز دیرتر سرد شدن آن نسبت به هنگامی که موتور تمیز و عاری از آلودگی است، می گردد. از اینرو توصیه می شود که هرازچندگاهی شستشوی موتور ماشین انجام شود.

هر راننده ای که کاپوت ماشین را بالا بزند شاهد کثیفی ها و چربی های روی سطح موتور خواهد بود که این کثیفی ها حاصل سوختن روغن و گاز و بنزین میباشد، اگر مدت زیادی از این کثیفی ها بگذرد و آنها را تمیز نکرده باشیم، در تمیز کردن آنها دچار سهولت و سختی می شویم و راه چاره این کار استفاده از موتورشوی نانو می باشد که این کار پر دردسر را به راحتی تمام انجام می دهد .

شرکت دانش بنیان شیمی صنعت که می توان یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت ها در حوزه تولید لوازم و مواد شوینده مثل شامپو صفر شویی و غیره در زمینه خودرو می باشد با کمک متخصصین خود توانسته است مایع شوینده ای برای رفع کثیفی های و چربی های سرسخت موتور خودرو تولید کند که می توان بهترین مایع برای شستن سطحی موتور خودرو، تولید کند.

موتورشو دکترواش+ جز خاص ترین محصولات این شرکت می باشد.  از ویژگی های این محصول سازگار بودن آن برای انواع متریالهای فلزی (جنس فلزات مختلف اعم از آلومینیوم و فولاد و چدن و … ) و انواع پوشش های پلیمری و لاستیکی می باشد و هیچ گونه خوردگی و آسیبی را ایجاد نمیکند. از ویژگی های دیگر این محصول شستشو سریع و آسان موتور خودرو از آلودگی ها می باشد.

روش استفاده :

مایع موتورشوی نانو را با نسبت ۱:۳ با آب مخلوط کرده (۱ قسمت مایع موتور شوی نانو و ۳ قسمت آب ) و سپس روی سطح و اجزای داخلی  موتور پاشش و سپس بعد از ۲ الی ۵ دقیقه  با آب تحت فشار و یا بخار ( خشک یا مرطوب) مورد شستشو قرار می دهیم.

در هنگام استفاده از این محصول ابتدا باید محفظه ECU و دینام خودرو و یا هر سیم کشی که دچار ترک خوردگی قابل مشاهده باشد را بپوشانیم تا دچار خرابی نشود در هنگام پوشاندن این قطعات می توانیم از پلاستیک یا سفره های یکبار مصرف استفاده نماییم . 

موتورشوی نانو بهترین مواد یا مایع جهت رفع کثیفی ها و چربی های سطحی موتور خودرو می باشد، علاوه بر موتور ماشین هر قطعه ای که نیاز به تمیزی و شستشو دارد قابل استفاده می باشد .

برای تهیه موتورشوی نانو به فروشگاه اینترنتی شیمی صنعت مراجعه نموده و محصول خود را درب منزل یا محل کار تحویل گرفته و با خیال راحت استفاده نمایید و شاهد قدرت این موتور شوی نانو باشید . 

وزن 100 کیلوگرم
قدرت پاک کنندگی بالا

100 درصد

چربی زدایی

100 درصد

نداشتن اثر خورندگی

100 درصد

عدم آسیب به سطح موتور

100 درصد

سازگاری با قطعات الکتریکی خودرو

100 درصد

اندازه

10 لیتر, 20 لیتر

1 دیدگاه برای موتورشوی نانو

  1. shimisanat_manager

    عالی و با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟