براق کننده چراغ خودرو

براق کننده چراغ خودرو

در دنیای امروز اکثر مردم جهان برای حمل و نقل از وسایل نقلیه استفاده می کنند. وجود وسایل نقلیه برای هر خانواده یا فردی از واجبات و ضروریات می باشد و می توان گفت که عدم وجود وسایل نقلیه از رفاه زندگی می کاهد.

در کشور عزیزمان ایران خودرو ها و وسایل نقلیه به قیمت های بسیار بالا و سرسام آوری به فروش می رسند که این امر باعث شده است که ظاهر و قسمت های فنی خودرو اهمیت بالایی پیدا کند. از جمله قسمت هایی که به ظاهر و زیبایی خودرو اهمیت و جلوه خاصی می دهد چراغ های خودرو می باشد.

استفاده از چراغ های تمیز و زیبا با ظاهری شیک در زیبایی خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد. شیشه چراغ های خودرو پس از مدتی استفاده به رنگ سیاه و کدر تغییر رنگ می دهند و جلوه ای مات را به خود میگیرند که اگر تمیز نشوند باعث کم کردن نور چراغ ها می شوند.

استفاده از شوینده ها و … برای تمیز کردن چراغ های خودرو برای از بین بردن این ماتی و رنگ موثر نمی باشند ما در این مقاله به شما راهکار هایی را ارائه می دهیم که به آسانی بتوانید چراغ های خود را براق کنید و با استفاده از براق کننده چراغ خودرو نانو آنها را مانند روز اول براق کنید.

روش های براق کردن چراغ ماشین

روش های براق کردن چراغ ماشین

برای براق کردن چراغ های ماشین روش های متعددی موجود می باشد که به صورت زیر است.

استفاده از خمیر دندان برای براق کردن چراغ خودرو :

براق کننده چراغ خودرو با استفاده از خمیر دندان از روش های بسیار رایج در بین مردم می باشد. برای این روش کافیست ابتدا مقداری خمیر دندان را به چراغ های خودرو بزنید و سپس با استفاده از پنبه خمیر دندان را به صورت دایره ای بر روی شیشه اتومبیل خود بمالید و به خمیر دندان مهلت دهید تا کمی خشک و جذب شیشه شود.

سپس با استفاده از پنبه دوباره خمیر دندان را بر روی شیشه چراغ بمالید تا پاک شود و سپس با استفاده از یک دستمال نم براق کننده چراغ خودرو (خمیر دندان) را از روی شیشه ماشین پاک کنید. و به همین ترتیب چراغ بعدی را نیز براق کنید. دقت داشته باشید که خمیر دندان زیاد خشک نشود و یا دستمالی که استفاده می کنید زیاد زبر نباشد.

اگر خمیر دندان به مدت طولانی روی شیشه چراغ بماند اثر براق کننده چراغ خودرو ندارد و باعث می شود تا روی شیشه چراغ خط و خش بیفتد. استفاده از دستمال زبر نیز ممکن است که خط و خش هایی روی شیشه چراغ ماشین بیندازد و این خط و خش ها باعث از دست دادن زیبایی ماشین و انحراف پرتوی نور چراغ می شود.

استفاده از براق کننده چراغ خودرو (پولیش) برای براق کردن چراغ

استفاده از براق کننده چراغ خودرو (پولیش) برای براق کردن چراغ​

وسایل مورد نیاز برای پیاده سازی این روش شامل پولیش، پنبه و دستمال نرم می باشد . ابتدا مقداری از پولش را روی چراغ خودرو بمالید و سپس با استفاده از پنبه یا با استفاده از دستمال نرم بر روی چراغ خودرو بمالید و سپس اجازه دهید که پولیش به صورت کامل جذب شیشه شود.

پس از اینکه پولیش مقداری خشک شد با استفاده از پنبه یا دستمال نرم دوباره براق کننده چراغ خودرو (پولیش) را با استفاده از یک دستمال نرم پاک کنید. پس از اینکه براق کننده چراغ خودرو را از روی شیشه چراغ پاک کردید با استفاده از یک دستمال نم یک بار دیگر شیشه چراغ ماشین را پاک کنید و تاثیر آن را بر روی شیشه چراغ ماشین خود مشاهده کنید.

براق کردن چراغ ماشین و رفع کدری آن با استفاده از لیمو ترش

در این روش همانند روش های قبل مقداری لیمو ترش را با وایتکس قاطی می کنید و محلول به دست آمده را با استفاده از یک پنبه به شیشه چراغ ماشین بزنید. پس از اینکه محلول را به شیشه چراغ زدید با استفاده از یک پنبه شروع به پاک کردن و تمیز کردن شیشه چراغ کنید.

این عمل ممکن است کمی زمان بر باشد. استفاده از وایتکس برای برق انداختن شیشه ماشین بسیار موثر است اما استفاده کردن زیاد آن برای شیشه مناسب نیست و باعث از بین رفتن جلای چراغ خودرو می شود. پس سعی کنید محلول را به اندازه یکسان با یکدیگر قاطی کنید. پس از اینکه با استفاده از محلول شیشه چراغ را پاک کردید و چراغ به درخشندگی مورد نظر رسید با استفاده از آب ولرم محلول را به صورت کامل از روی شیشه چراغ بشویید.

رفع کدری چراغ ماشین با نوشابه

رفع کدری چراغ ماشین با نوشابه

نوشابه های گازدار به دلیل وجود اسید و گاز کافی در محلول آن می توانند به خوبی رسوبات را از روی شیشه چراغ خودرو پاک کنند و جرم ها و کدری ها را از بین ببرند. برای اینکار با استفاده از یک چسب دور شیشه چراغ خودرو را چسب کاری کنید و سپس نوشابه را با مقدار کمی جوش شیرین قاطی کنید و آن را به آرامی روی شیشه چراغ اسپری کنید.

دقت کنید که این محلول به هیچ وجه با بدنه و رنگ ماشین تماس نداشته باشد زیرا این محلول خاصیت اسیدی و لایه برداری دارد و اگر با رنگ ماشین تماس داشته باشد ممکن است که جلای رنگ ماشین را از بین ببرد. پس از اینکه محلول را روی شیشه اسپری کردید با استفاده از یک دستمال یا پنبه شروع به پاک کردن شیشه چراغ کنید. پس از اینکه شیشه چراغ به براقی و درخشندگی مورد نظر رسید با استفاده از آب محلول را پاک کنید.

براق کننده چراغ ماشین نانو

براق کننده چراغ ماشین نانو

استفاده از روش های سنتی برای براق کردن چراغ خودرو فرایندی طولانی و زمان بر می باشد که شما می توانید با استفاده از براق کننده خودرو نانو برق انداختن چراغ خودرو را تسریع ببخشید و همچنین تاثیر و براقی بهتری نسبت به روش های سنتی داشته باشید .

همچنین استفاده از براق کننده خودرو سنتی (خمیر دندان و پولیش) در طول زمان باعث از بین رفتن جلای چراغ خودرو می شود. با توجه به مشکلات گفته شده بهتر است که از براق کننده چراغ خودرو نانو استفاده کنید. متاسفانه امروزه در بازار فروش قطعات و خدمات خودرو فروش براق کننده چراغ خودرو تقلبی و بی کیفیت بسیار رواج پیدا کرده است.

استفاده از این نوع براق کننده چراغ خودرو باعث کدر شدن چراغ خودرو می شود که این عمل باعث کم شدن نور خروجی لامپ از شیشه چراغ می شود پس بهتر است که در انتخاب براق کننده چراغ خودرو دقت به خرج دهید و بهترین نوع براق کننده چراغ خودرو را خریداری کنید.

شرکت دانش بنیان شیمی صنعت از پیشگامان و فعالان حوزه تولید براق کننده چراغ خودرو نانو می باشد که با تجربه ای چندان ساله به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد. این شرکت با استفاده از استاندارد های روز دنیا و با تجربه به دست آمده خود در این راه بهترین نوع براق کننده خودرو نانو را به بازار عرضه می دهند. این محصول در بازار های جهانی فروش فوق العاده ای داشته است. شما می توانید برای تهیه این محصول کلیک کنید و تاثیر فوق العاده آن را بر روی چراغ خودرو مشاهده کنید.

استفاده از براق کننده چراغ نانو بسیار آسان می باشد. کافیست تنها اسپری نانو را بر روی چراغ ماشین اسپری کنید و با استفاده از یک دستمال یا پنبه شیشه چراغ را پاک کنید و تاثیر بی نظیر این محصول را روی چراغ خودرو مشاهده کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی براق کننده چراغ خودرو پرداختیم و نکات کلیدی آن را برای شما بازگو کردیم. در ادامه مطلب انواع روش های برق انداختن شیشه ماشین را برای شما بازگو کردیم و مزایا و معایب این روش ها را نیز برای شما بازگو کردیم و پیشنهاد دادیم که با استفاده از براق کننده چراغ خودرو نانو به تمیز کردن چراغ خودرو بپردازید امید است که این مقاله برای شما مفید واقع بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟