بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین

بهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین

از مهم ترین بخش هایی که در نظافت خودرو باید در نظر گرفت تمیز کردن رینگ ها می باشد. در واقع رینگ های ماشین اولین بخشی از خودرو می باشد که به چشم افراد در اولین نگاه دیده می شود.

از طرفی بهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین باعث می شود تا به رینگ ماشین شما آسیبی نرسد و در مدت طولانی سیاه و یا زنگ زده نشود همچنین براق کردن رینگ های ماشین باعث می شود تا یک چهره بسیار خاص و زیبا به رخ ماشین شما داده شود.

با استفاده از ببهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین تا حد بسیار زیادی شخصیت و پرستیژ ماشین شما افزایش پیدا می کند. به همین دلیل اکثر کارواش ها یا افراد کار بلد در شستن ماشین از سمت تایر ها و رینگ ها شروع به شستشو و تمیز کردن می کنند.

امروزه با زیاد شدن جمعیت و وجود طیف متفاوتی از سلیقه ها مردم اطلاعات دقیقی از بهترین روش تمیز کردن رینگ و براق کردن آن ندارند و نمی دانند که چگونه می توانند رینگ ماشین را به صورت فوق العاده برق بیندازند تا به رینگ ها آسیبی وارد نشود.

اغلب افراد با استفاده از کف و صابون و ریکا شروع به تمیز کردن رینگ های ماشین می کنند در حالی که تمیز کردن با روش قدیمی صابون و کف تنها آلودگی های سطحی ماشین را بر طرف میکند.

در ادامه بحث و مقاله به شما بهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین را آموزش می دهیم و بهترین راهکار را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید با استفاده از بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین خود را برق بیندازید.

همچنین در ادامه به معرفی بهترین محصول برای تمیز کردن و برق انداختن رینگ ماشین نیز پرداخته و نکات کلیدی آن را مورد بحث قرار می دهیم با ما همراه باشید تا با استفاده از این روش ها از براقی و درخشندگی رینگ خود هوش از سرتان بپرد.

اهمیت تمیز کردن رینگ خودرو و بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین

اهمیت تمیز کردن رینگ خودرو و بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین​

رینگ و لاستیک های خودرو جزو اولین بخش هایی می باشد که توجه افراد به آنها جلب می شود و برق این بخش از خودرو چشم افراد را میگیرد. درخشندگی و تمیز بودن رینگ های خودرو شما باعث ایجاد دید مثبت در ذهن مخاطبان می شود. اگر قصد فروش خودرو را دارید می توانید از این روش استفاده کنید.

افرادی که در خرید و فروش خودرو هستند و یا بنگاه خرید و فروش دارند بهتر از تمامی افراد این موضوع را درک کرده اند به همین خاطر در اکثر بنگاه های معاملاتی ماشین همواره در پی بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین هستند و همیشه رینگ و لاستیک خود را تمیز نگه داشته و به درخشندگی آنها اهمیت می دهند.

عموم افراد جامعه بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین و برق انداختن آن را نمی دانند و به همین جهت با استفاده از روش های قدیمی و سنتی مانند ریکا و … برای تمیز کردن رینگ ماشین استفاده می کنند. تمیز کردن با استفاده از روش های قدیمی مانند کف و ریکا باعث تمیزی سطحی رینگ های خودرو می شود و پس از یک بار گردش با خودرو در سطح شهر باعث کثیفی دوباره آن می شود .

در ادامه مطلب به شما بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین را یاد می دهیم که نه تنها با استفاده از این روش رینگ هایتان تمیز می شود بلکه مانع نشستن گرد و غبار و کثیفی بر روی رینگ هایتان می شود.

بهترین روش برق انداختن رینگ و لاستیک ماشین

بهترین روش برق انداختن رینگ و لاستیک ماشین

به صورت معمول برای تمیز کردن رینگ ماشین و برق انداختن آن دو روش کلی صنعتی و خانگی وجود دارد.
روش های خانگی نسبت به روش های صنعتی هزینه کمتری دارند اما قطعا تفاوت هایی نیز با روش صنعتی دارد ولی به صورت کلی عملکرد مشابهی به هم دارد که ما در این مقاله هر دو مورد را برای شما ذکر کرده ایم.

بهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین به روش خانگی

بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین به روش خانگی​

روش خانگی به دو روش کلی انجام می شود. شما می توانید هر کدام از این روش ها را برای براق کردن رینگ ماشین خود استفاده کنید.

روش اول : استفاده ار روغن بچه

ابتدا مقداری روغن بچه را با مایع ظرفشویی و مقداری آب ترکیب کنید سپس به خوبی محلول را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شود پس از آن محلول را در یک اسپری یا آب پاش بریزید و بر روی رینگ ماشین خود بزنید.

به محلول پاشیده شده 1 دقیقه فرصت بدهید تا تاثیر خود را روی رینگ ماشین بگذارد سپس محلول را با استفاده از یک دستمال روی تمامی سطح رینگ بمالید و تاثیر آن را روی درخشندگی رینگ و لاستیک خود مشاهده کنید .

روش دوم : استفاده از روغن لیمو برای تمیز کردن رینگ و لاستیک
یکی دیگر از بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین استفاده از روغن لیمو می باشد. در این روش نصف لیوان روغن لیمو را با صابون ظرفشویی مخلوط کنید و محلول را هم بزنید .

محلول به دست آمده را درون آب بریزید و صبر کنید که محلول و آب به صورت کامل با هم مخلوط شوند. پس از اینکه محلول آب ، روغن لیمو و صابون مخلوط شد 3 الی 4 قاشق غذا خوری بوراکس را به محلول اضافه کنید و به مقدار لازم هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.

پس از اینکه محلول را آماده کردید در مرحله اول رینگ و لاستیک ماشین خود را با یک دستمال یا پارچه گرد گیری کنید و سپس بهترین روش تمیز کردن لاستیک ماشین را انجام دهید و پس از آن محلول را روی یک حوله ریخته و به صورت کامل روی سطح رینگ و لاستیک بزنید. این روش درخشش بسیار زیبایی به رینگ شما می دهد.

همچنین شما می توانید بهترین روش سیاه کردن لاستیک خودرو در مقاله دیگر ما مشاهده کنید و پس از آن با استفاده از بهترین روش تمیز کردن رینگ خودرو یک رینگ و لاستیک شیک و سیاه داشته باشید .

البته که روش های خانگی که گفته شد به دلیل داشتن مواد شوینده در طولانی مدت باعث ترک برداشتگی لاستیک و رینگ خودرو می شود که در ادامه به روش های مقابله با این عمل می پردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین روش تمیز و براق کردن رینگ ماشین به صورت صنعتی

بهترین روش تمیز کردن رینگ به صورت صنعتی

در کنار روش های خانگی که در بالا برای شما بازگو کردیم روش های صنعتی نیز برای تمیز کردن رینگ ماشین وجود دارد. در روش های صنعتی معمولا از مواد شیمیایی برای تمیز کردن رینگ و لاستیک استفاده می شود که این برای عمر لاستیک و رینگ بهتر است.

روش های صنعتی معمولا نسبت به روش های خانگی مقداری هزینه بر تر می باشند که این هزینه صرفا جهت خرید اسپری ها برای تمیز کردن رینگ ماشین می باشند و هیچ هزینه دیگری را برای شما در بر ندارد.

استفاده از این اسپری های شیمیایی تولید شده اثر گذاری بهتری بر روی رینگ و لاستیک ماشین دارند و این اسپری ها لاستیک های شما را نرم نگه داشته و باعث ترک برداشتن آنها نمی شوند و همچنین این اسپری ها بر درخشندگی رینگ های شما تاثیر فوق العاده ای میگذارد.

البته که اسپری که استفاده می کنید تاثیر بسیار زیادی در این عملکرد دارد اسپری های تقلبی که در بازار ها به فروش می رسند ممکن است بر عکس این عمل کنند و باعث ترک خوردگی لاستیک ماشین و رینگ شما شوند . پس باید از یک اسپری استاندارد های روز دنیا استفاده کنید تا عملکرد خوبی داشته باشد.

شرکت دانش بنیان شیمی صنعت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از بروز ترین استاندارد های موجود در صنعت تولید محصولات برای خودرو فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای چندین ساله به ارائه خدمات برای مشتریان خود در داخل و خارج از کشور می پردازد.

شرکت دانش بنیان شیمی صنعت با بررسی محصولات موجود در بازار و تحقیق درباره عملکرد آنها روی انواع رینگ ها و لاستیک ها اسپری رینگ شوی نانو دکتر واش را برای شما عزیزان تولید کرده است. این اسپری با توجه به عملکرد فوق العاده آن روی رینگ و لاستیک یکی از بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین و لاستیک آن به حساب می آید.

همچنین اسپری رینگ شوی دکتر واش در خارج از ایران استقبال بی نظیری داشته که این خود نیز کیفیت این محصول را نمایان می کند.

بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین با استفاده از اسپری دکتر واش می باشد. برای این کار تنها کافیست که یک بار با دستمال، گرد و غبار روی لاستیک را پاک کنید و سپس اگر روی لاستیک یا رینگ ماشینتان گل و لای بود مراحل بهترین روش تمیز کردن لاستیک را طی کنید.

پس از آن اسپری رینگ دکتر واش را بر روی رینگ ماشینتان اسپری کرده و از درخشش آن لذت ببرید. همچنین شما می توانید این اسپری را روی سطوح آلومینیومی نیز اسپری کنید و از این محصول استفاده کنید .

نتیجه گیری :

نتیجه گیری

بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین یک فعالیت مهم و ضروری برای حفظ و ظاهر و زیبایی خودرو است.
در این مقاله، به بررسی بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین ، تجهیزات مورد نیاز و نکات کلیدی در انجام این فعالیت (بهترین روش تمیز کردن رینگ ماشین) و همچنین انواع روش های صنعتی و خانگی در بهترین روش تمیز کردن رینگ پرداختیم و روش های مختلفی را به شما یاد دادیم امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟