شامپو صفرشویی ماشین

شامپو صفرشویی ماشین

شامپو صفرشویی ماشین یک شوینده مخصوص برای شستشوی قطعات داخلی و بدنه ماشین است که پایه اصلی آن آب و باز می باشد. برای افزایش عمر مفید قطعات به کار رفته در خودروها، نیاز به سرویس های دوره ای و رسیدگی می باشد. سرویس های دوره ای صرفا تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب در داخل خودرو نیست؛

بلکه بسیار مهم است به نظافت و تمیزی خودرو نیز توجه شود. یکی از خدماتی که می توان از کارواش ها در جهت نظافت خودرو دریافت کرد، خدمات صفر شویی است. در طی خدمات صفر شویی از شوینده هایی تحت عنوان شامپوی خودرو که با انواع متریال به کار رفته در خودروهای داخلی و خارجی سازگار هستند، استفاده می شود. در ادامه با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری از شامپوهای صفرشویی ماشین آشنا شویم.

شامپو صفرشویی ماشین چیست؟

شامپو صفرشویی ماشین چیست؟

پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم که شامپو صفرشویی ماشین چیست. ابتدا قصد داریم به توضیحاتی پیرامون صفرشویی رجوع کنیم. صفرشویی فرآیندی است که در آن، تمامی قطعات و لوازم قابل شستشوی خودرو باز می شوند و پس از نظافت دقیق با استفاده از مواد و وسایل تخصصی و حرفه ای در جای خود قرار می گیرند. این امر ضمن تاثیری که در ظاهر خودروی شما دارد،

منجر به افزایش سطح بهداشت و تمیزی در خودروی شما نیز می گردد. باقی ماندن پسماندهای مختلف در خودرو و استفاده مداوم از کولر و یا بخاری، منجر به انتقال این آلودگی ها و بروز بیماری های تنفسی می شود.

در واقع شامپو صفرشویی به این منظور در ماشین استفاده می گردد. با استفاده از شامپوهای مخصوصی که با اجزای داخلی خودرو سازگار هستند، تمامی قسمت های خودرو شامل داخل و بیرون خودرو اعم از صندلی ها، داشبورد، سقف و … شستشو داده می شوند. شامپوهای صفرشویی ماشین دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند و تاثیر فوق العاده ای را در تمیز شدن خودروی شما خواهند داشت؛ به طوری که بعد از تحویل گرفتن، احساس می کنید خودروی خود را به تازگی از شرکت تولید کننده دریافت کرده اید.

شرکت شیمی صنعت یکی از شرکت های تولید کننده در زمینه مواد شوینده ماشین علی الخصوص شامپو های صفرشویی و توشویی اتومبیل می باشد، همچنین برای مشاهده سایر محصولات این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات در سایت مراجعه کنید.

ویژگی های شامپو صفرشویی ماشین

شامپو صفرشویی ماشین دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • برخورداری از قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی بسیار بالا
  • موثر در رفع انواع لکه ها
  • بدون هیچ عارضه جانبی از جمله تغییر رنگ و یا خوردگی در خودرو
  • برخورداری از قابلیت رفع انواع گرد و غبار از روی سطوح مختلف از خودرو
  • نداشتن خاصیت اسیدی
  • یک شوینده ضعیف و کم خطر
  • برخورداری از خاصیت براق کنندگی
  • برگشت سالم به طبیعت

ترکیبات شامپو صفرشویی ماشین

ترکیبات شامپو صفرشویی ماشین

در ترکیبات شامپو صفرشویی ماشین از موادی استفاده شده است که هیچ تاثیر منفی را در خودروی های داخلی و یا خارجی ندارند و حتی در رفع لکه های روی بدنه و دیگر اجزای خودروها، بسیار تاثیرگذار می باشند. مواد به کار رفته در این شامپوها برای بدن انسان نیز مضر نیستند و برای محیط زیست نیز آسیب و خطری به همراه ندارند.

از مواد تشکیل دهنده شامپوهای توشویی خودرویی می توان به آب مقطر، نمک و یا سدیم کلرید اشاره کرد. ترکیب این شامپوها، دارای پایه بازی و یا قلیایی می باشند و به همین دلیل نیز از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند.

ضرورت استفاده از شامپو صفر شویی ماشین

یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از شامپو صفرشویی ماشین را تبدیل به یک ضرورت کرده است، این موضوع می باشد که این شامپوها برای تمامی قسمت های خودرو قابل استفاده هستند و با استفاده از آن ها می توان هر گونه لک و چربی را از قسمت های مختلف خودرو شستشو داد. از سویی دیگر ترکیبات این دسته از مواد شوینده به گونه ای است که به هیچ قسمتی از خودرو آسیب وارد نمی کند.

در برخی مواقع استفاده از شامپو صفرشویی ماشین یک ضرورت است. به طوری که برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه خودروها، باید از این شامپوها استفاده گردد.

یکی از مواقعی که استفاده از شامپو صفر شویی خودرو ضرورت دارد، زمانی است که تصمیم به پولیش بدنه خودروی خود را گرفته اید. در صورتی که قصد پولیش دارید اما بر روی بدنه خودروی شما گرد و غبار وجود دارد، نمی توانید به نتیجه مورد انتظار برسید. در این صورت پیش از پولیش بهتر است از شامپوی مخصوص برای شستشوی بدنه استفاده کنید.

همینطور پس از بارش باران های اسیدی نیز استفاده از شامپو صفرشویی خودرو یک ضرورت است. باران های اسیدی دارای آلودگی زیادی می باشند و به بدنه خودروی شما آسیب می رسانند. به همین دلیل پس از بارش باران اسیدی، بهترین کار شستشوی خودرو با یک شوینده مناسب می باشد.

از شامپوی صفر شویی ماشین چگونه استفاده می شود ؟

از شامپوی صفر شویی ماشین چگونه استفاده می شود ؟

اغلب شامپوهای صفر شویی خودرو به صورت لیتری تولید می شوند و در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند اما امکان تهیه این شامپوها به صورت اسپری نیز وجود دارد. این شامپوها با نسبت مشخصی با آب ترکیب می شوند و برای صفر شویی کارایی دارند.

شامپوهای صفرشویی ماشین برای اغلب خودروها مورد استفاده قرار می گیرند و فرقی ندارد خودروی شما از چه مدلی است، با این شامپوها می توان انواع خودروها از جمله خودروهای سنگین را شست و شو داد. فرمولاسیون این نوع از شامپوها به گونه ای است که به راحتی نیز آبکشی می شوند.

شامپو صفرشویی خودرو با شامپوهای رایج چه تفاوتی دارد؟

شاید این سوال برای شما نیز وجود داشته باشد که شامپو خودرو با شامپوهای رایج چه تفاوتی دارد. بسیاری تصور می کنند چون نام این محصول شامپو است با شامپوهای رایج که برای شستن موها کاربرد دارد، یکی است. در حالی که اینطور نیست و فرمولاسیون این محصولات کاملا متفاوت می باشد و این یک محصول برای مراقبت از خودرو به شمار می رود.

استفاده از شامپو و یا دیگر شوینده ها برای شستشوی بدنه خودرو اصلا درست نیست و بهتر است برای شستشوی قسمت های مختلف از خودرو، حتما از شامپوهای مخصوص نیز استفاده شود. دلیل این موضوع این است که ترکیبات شامپو صفرشویی ماشین به گونه ای است که به اجزای داخلی خودرو و رنگ بدنه آسیبی را وارد نمی کند.

استفاده از شوینده های معمولی برای شستشوی بدنه خودرو و یا دیگر قسمت ها، ضمن اینکه ممکن است منجر به ایجاد خط و خش بر روی بدنه شود، به راحتی نیز آبکشی نمی شوند و در این فرآیند آب زیادی مصرف می شود. این شوینده ها منجر به خشکی رنگ خودرو می شوند که به مرور نیز آسیب زا هستند. از سویی دیگر قدرت پاک کنندگی تمامی آلودگی ها و کثیفی های روی خودرو را نیز ندارند.

ترکیب شامپو صفرشویی ماشین با آب، یک مایع لغزنده ایجاد می کند که با استفاده از آن دستمال شستشو به راحتی بر روی بدنه خودرو حرکت می کند. اینگونه خطر خط و خش بدنه نیز به حداقل می رسد. با استفاده این شامپوها، خطر خشک شدن ماده صابونی بر روی بدنه که در شوینده های خانگی نیز وجود دارند و منجر به لک شدن بدنه می شوند نیز به حداقل خواهد رسید.

انواع شامپو صفرشویی ماشین

شامپو صفر شویی خودرو به طور کلی به دو نوع متفاوت شامل شامپوی مخصوص برای کارواش و شامپو مخصوص واکس تقسیم می شوند.

در شامپوی مخصوص کارواش واکس وجود ندارد؛ این شامپوها آلودگی را از سطح بدنه خودرو پاکسازی می کنند؛ این در حالی است که شامپوهای واکس ضمن اینکه آلودگی ها را از روی بدنه پاک می کنند، یک لایه محافظ نیز بر روی بدنه ایجاد می کنند تا شست و شوی بعدی، از بدنه در برابر آلودگی ها محافظت شود.

نباید های استفاده از شامپو صفرشویی خودرو

نباید های استفاده از شامپو صفرشویی خودرو

در نظر داشته باشید برخی از خودروهای وارداتی دارای رنگ از نوع سخت می باشند. به همین دلیل نباید در هنگام شست و شوی آن ها از شوینده هایی از جمله شامپوهای خودرو که پایه آب دارند، استفاده کرد.

اگر اقدام به شست و شوی این دسته از خودروها با شامپوهای صفرشویی شود، ممکن است به رنگ بدنه آسیب برسد. بهتر است در کنار این نوع شامپوها از دستمال های خشک و زبر استفاده نشود و از اسفنج های نرم استفاده گردد. همینطور شستشوی خودرو زمانی که بدنه داغ می باشد نیز توصیه نمی شود.

بهترین شامپو صفرشویی خودرو

در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی را در مورد شامپو صفرشویی ماشین برای شما عزیزان ارائه دهیم. در صورتی که تصمیم دارید برای خودروی خود یک شامپو صفرشویی مناسب را تهیه کنید، شامپوهای نانو نیز انتخاب مناسبی هستند.

این نوع از شامپوها ضمن اینکه از خاصیت شستشوی بالایی برخوردار هستند، یک لایه اضافه محافظت کننده نیز بر روی خودروی شما ایجاد می کنند که میزان جذب آلودگی در بدنه خودروی شما را به حداقل می رساند و زمانی که خودرو مجدد نیاز به شستشو داشته باشد را به تعویق می اندازد.

شرکت شیمی صنعت یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع شوینده ها است. می توانید از طریق مجموعه شیمی صنعت، انواع شوینده های خودرو از جمله شامپوهای صفرشویی و توشویی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید. برای ثبت سفارش، از بخش محصولات وبسایت دیدن کنید و سپس مراحل اینترنتی خرید محصول خود را تکمیل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟