بهترین شامپو تاچ لس

بهترین شامپو تاچ لس

آیا بهترین شامپو تاچ لس را می شناسید؟ با کاربردهای شامپو تاچ لس آشنایی دارید؟ شامپوهای خودرو متناسب با اجزای داخلی و خارجی خودروها فرموله می شوند؛ به همین دلیل وقتی از آن ها برای شستشوی خودرو استفاده می شود، هیچ آسیبی را به خودرو وارد نمی کنند.

 شامپو نانو یکی از شوینده های قوی برای شستشوی خودرو است که از مواد نانویی تشکیل شده است. این محصول به دلیل کارایی و نحوه عملکردی که در شستشوی خودروها دارد و از هدر رفتن انرژی، آب و برق جلوگیری می ‌کند و امروزه طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد. با استفاده از شامپو تاچ لس، نیازی به استفاده از دست برای شستشوی خودرو نیست.

در صورتی که مایل هستید با بهترین شامپو تاچ لس آشنا شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت شیمی صنعت، ما را همراهی کنید.

آشنایی با شامپو تاچ لس

از انواع متفاوت شامپو نانو در کارواش ها استفاده می شود اما شاید نام این محصول برای شما کمی غریبه باشد. عبارت “تاچلس” در معنای لغوی به معنی عدم استفاده از دست در فرآیند شست و شو است.شامپوهای تاچلس یک شوینده هستند که از آن ها برای شست و شوی خودروها در کارواش ها استفاده می شود.

برای استفاده از این شامپو، نیازی به دخالت دست نیست. یعنی نیاز نیست شامپو بر روی ماشین ریخته شود و سپس با استفاده از یک اسفنج و یا دستمال بر روی تمامی قسمت های خودرو منتقل گردد. این نوع شامپو در داخل دستگاه های مخصوصی ریخته می شود و سپس با استفاده از فشار بر روی بدنه ماشین پاشیده می شود.

استفاده از بهترین شامپو تاچ لس بسیار آسان می باشد به دلیل اینکه در کنار آن نیازی به استفاده از دیگر وسایل مرسوم نیست، شامپو تاچ لس یک انتخاب به صرفه برای کارواش ها به شمار می رود. ضمن اینکه از نظر زمانی نیز به کارها سرعت می دهد و زمینه صرفه جویی در زمان را برای کارکنان و مشتریانی که به کارواش مراجعه کرده‌ اند، فراهم می کند.

مزیت استفاده از بهترین شامپو نانو تاچ لس

از مزیت های استفاده از بهترین شامپو نانو تاچ لس، موارد زیر هستند :

⦁ رفع لکه های قدیمی

⦁ شستن ماشین بدون نیاز به دخالت دست

⦁ صرفه جویی در مصرف آب

⦁ صرفه جویی در زمان  شستشوی خودرو

⦁ کاهش مصرف شوینده

⦁ بدون نیاز به آبکشی اولیه خودرو

⦁ افزایش درخشندگی و براقیت خودرو

⦁ بدون اثرات مضر برای خودرو

ویژگی های بهترین شامپو تاچ لس

ویژگی های بهترین شامپو تاچ لس​

ضمن اینکه بهترین شامپو تاچ لس فرآیند شستشوی خودرو را سرعت می بخشد، منجر به تسهیل کار کارواش ها نیز شده است.شامپوهای تاچلس به نوعی از مواد نانویی ساخته می شوند و ضمن اینکه از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند، یک لایه محافظ را نیز بر روی خودروی شما ایجاد می کنند که کیفیت و ماندگاری فرآیند شست و شوی خودروی شما را افزایش می دهد.

یکی از مواردی که منجر به محبوبیت این شوینده شده است، این است که بهترین شامپو تاچ لس از قدرت پاک کنندگی سخت ترین لکه ها بهره مند است. با استفاده از شامپو تاچ لس میتوان انواع لکه ها را از روی ماشین ها و انواع دیگر وسایل نقلیه و سطوح و … بدون اینکه نیازی به دخالت دست باشد پاک کرد و این عمل در حالتی که نیاز به مصرف کم ترین انرژی می باشد، انجام می شود.

کاربرد بهترین شامپو تاچ لس چیست؟

با استفاده از شامپو نانو ، نه تنها می توان بدنه خودرو را از هر گونه لکه و آلودگی پاکسازی کرد، بلکه این شامپو برای شستشوی داخل خودرو و همینطور داخل موتور نیز مناسب است.

قطعا شست و شوی خودرو با استفاده از شوینده های مختلف که نیاز به آبکشی دارند، نیازمند صرف زمان طولانی و زحمت بسیار است. این در حالی است که استفاده از بهترین شامپو تاچ لس، منجر به راحت تر شدن فرآیند شستشوی خودرو می شود.

با استفاده از این فرمولاسیون، حتی نیازی نیست به بدنه خودروی خود نزدیک شوید و فقط با استفاده از یک اسپری و یا دستگاه شستشو به راحتی می توانید خودروی خود را با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن و کم ترین زحمت، نظافت کنید.

چرا باید از شامپو تاچ لس استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید شما از هر نوع شوینده ای که استفاده کنید، مجبور هستید از اسفنج نیز برای شستن بدنه خودروی خود استفاده نمایید.

 استفاده از اسفنج و یا دیگر وسایل برای این منظور، به مرور منجر به ایجاد خط و خش بر روی بدنه می شود. بنابراین با استفاده از شامپو تاچ لس تا حد زیادی می توان از ایجاد آسیب برای بدنه خودرو جلوگیری کرد، چراکه با این شوینده نیازی به استفاده از اسفنج و یا هر گونه دخالت دست نیست.

نحوه استفاده از بهترین شامپو تاچ لس چگونه است ؟

نحوه استفاده از بهترین شامپو تاچ لس چگونه است ؟​

اگر می خواهید برای تمیز کردن خودروی خود از شامپوهای تاچ لس استفاده کنید، نیاز نیست بدنه خودروی خود را خیس کنید. بسیاری از افراد با استفاده از آب، با اطمینان بیشتری از تمیز شدن خودروی خود می رسند، اما واقعیت این است شستشوی ماشین با استفاده از آب، منجر به هدر رفتن بی رویه آب می گردد.

ترکیبات شامپو تاچلس متشکل از مواد نانویی با خاصیت آبگریز می باشد. به طوری که با استفاده از بهترین شامپو تاچ لس خودرو، نیازی نیست از آب استفاده شود. این به تنهایی یک مزیت عالی برای تمامی کارواش ها به شمار می رود چراکه روزانه صدها خودرو را شستشو می دهند و اینگونه و با این شوینده می توانند در مصرف آب صرفه جویی زیادی را داشته باشند.

ضمن اینکه این شیوه از شستشوی ماشین با استفاده از شامپوهای تاچ لس، هزینه های نیروی انسانی را نیز کاهش می دهد و ضمن افزایش سرعت کار، منجر به افزایش بازدهی و سود برای صاحبان کارواش نیز می گردد.

استفاده از بهترین شامپو تاچ لس ضمن اینکه با صرفه جویی در زمان و هزینه همراه است، منجر به افزایش کیفیت خروجی نیز می گردد و با رضایت حداکثری مشتریان یک کارواش همراه است.

در صورتی که به دنبال افزایش رضایت و جذب مشتریان می باشید، شامپو تاچ لس می تواند به شما کمک کند. نحوه استفاده از این شامپو نیز بسیار آسان است. نیازی نیست در کنار آن از شوینده دیگری استفاده کنید و یا نیاز نیست پیش از استفاده از آن، بدنه خودروی خود را خیس کنید.

در مورد نحوه استفاده از این شوینده، باید بگوییم باید بهترین شامپو تاچ لس در داخل دستگاه مخصوص قرار بگیرد و فقط به مدت پنج دقیقه بر روی بدنه خودرو باقی بماند. در نهایت نیز باید با استفاده از آب آبکشی گردد. این محصول چند کاره می باشد و با استفاده از آن می توان تمامی قسمت های خودرو را پاکسازی کرد.

استفاده از شامپوهای تاچلس منجر به افزایش ماندگاری، تمیزی و درخشندگی تمامی قسمت های خودروی شما می گردد.

مراحل استفاده از شامپو تاچ لس

⦁ مقدار مشخصی از شامپو تاچ لس را در مخزن دستگاه کف پاش بریزید.

⦁ حال در این مرحله مخزن مرتبط با دستگاه فوم پاش را نیز با آب پر کنید.

⦁ دستگاه را به خوبی تکان دهید تا شامپو و آب به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

⦁ از نازل دستگاه استفاده کنید و مواد را بر روی بدنه خودرو بریزید و اجازه دهید برای چند دقیقه باقی بماند.

⦁ در نهایت متناسب با فرمولاسیون شامپو مورد استفاده، در صورت نیاز بدنه خودروی خود را آبکشی نمایید.

⦁ می توانید از یک حوله مناسب نیز برای خشک کردن سطح خودروی خود استفاده کنید.

معرفی بهترین شامپو تاچ لس

معرفی بهترین شامپو تاچ لس​

با توجه به مزیت هایی که بهترین شامپو تاچ لس دارد، از این محصول استقبال زیادی شده است و بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند. یکی از بهترین این نوع شوینده که ما در مجموعه شیمی صنعت ارائه می دهیم، شامپو نانو تاچ لس دکتر واش است.

این شامپو خودرو یک شوینده قوی و چربی زدای بسیار کاربردی است که به سرعت و بدون نیاز به دخالت دست، بدنه خودروی شما را تمیز می کند.

اگر بر روی بدنه خودروی خود حساس هستید و نمی خواهید برای شستشوی آن از برس، دستمال و یا دست استفاده کنید و در عین حال به دنبال محصولی قوی و کاربردی هستید که بدون ایجاد ساییدگی و لک بر روی بدنه، تمامی آلودگی های آن را از بین ببرد، قطعا شامپو نانو تاچ لس در فروشگاه شیمی صنعت، انتخاب مناسبی برای شماست.

در صورتی که قصد خرید این محصول کاربردی را دارید، می توانید آن را از طریق وبسایت مجموعه سفارش دهید.

خرید بهترین شامپو تاچ لس

با استفاده از شامپو تاچ لس، شما می توانید به کمک فناوری نانو، یک نظافت فوق العاده را در زمان کوتاهی انجام دهید. شیمی صنعت به عنوان یکی از مراکز فروش انواع شوینده های مناسب برای خودرو از جمله بهترین شامپو تاچ لس فعال است.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین فرمولاسیون، قوی ترین و بهترین شامپوهای تاچ لس را برای شما عزیزان تولید کنیم. همینطور با دسترسی به مواد اولیه، این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با بهترین قیمت نیز به شما همراهان گرامی عرضه می کنیم.

اگر دارای یک کارواش هستید و به دنبال افزایش مشتری و جلب رضایت حداکثری مشتریان خود می باشید، می توانید از هر کجای ایران، بهترین شامپو تاچ لس را به صورت اینترنتی از مجموعه ما خرید کنید. ارسال محصول در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟