بهترین محلول شوینده ماشین کدام است؟

بهترین محلول شوینده ماشین کدام است

در جای جای جهان شستشو و تمیزی ماشین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همه رانندگان که به خودرو خود اهمیت می دهند و زیبایی خودرو برایشان امری مهم است به دنبال بهترین محلول شوینده ماشین هستند تا بتوانند به بهترین صورت ماشین خود را بشویند.

اگر تصمیم بر آن دارید که ماشین خود را بشویید ابتدا باید به دنبال یک ماده شوینده مناسب باشید تا بتوانید با استفاده از آن تمام بدنه ماشین را بشویید. کارشناسان خودرو با تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که برای شستشوی ماشین بهتر است که از مواد پاک کننده و شوینده مناسب خودرو استفاده کنید تا در مدت زمان طولانی به رنگ بدنه خودرو آسیبی نرسد.

استفاده از مواد پاک کننده بی کیفیت در طولانی مدت باعث از دست رفتن جلای رنگ و کدر شدن آن می شود. از ویژگی های اساسی و مهم یک ماده شوینده برای خودرو قدرت لکه بری و پاک کنندگی آن است. شوینده ای که برای شستشو استفاده می کنید باید به قدری قوی باشد که تنها با حجم کم شوینده بتواند به آسانی لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرد.

پس شما باید به دنبال بهترین محلول شوینده خودرو باشید تا بتوانید با استفاده از به بهترین نحو ماشین خود را شستشو بدهید و این شستشو باعث آسیب به رنگ خودرو نشود.

اگر شوینده ای که استفاده می کنید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد شما علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشو در حجم آب مصرفی نیز صرفه جویی کرده اید. شستشو با استفاده از بهترین محلول شوینده ماشین باعث آب کشی کمتر ماشین می شود و در نتیجه این عمل باعث حفظ سلامت رنگ بدنه خودرو می شود.

 در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین محلول شوینده ماشین و بهترین روش تمیز کردن آن را برای شما شرح دهیم.

ساخت محلول شستشوی ماشین

ساخت محلول شستشوی ماشین ​

مراحل ساخت محلول شستشوی ماشین به دو روش مدرن و با استفاده استفاده از محلول شوینده خودرو و به روش سنتی با استفاده از شوینده ها انجام می شود که ما در ادامه هر دوی این روش ها را برای شما بازگو می کنیم.

شستن ماشین با تاید یا ریکا

در این روش ابتدا باید شروع به ساخت محلول شستشوی ماشین بپردازید. برای ساخت محلول کافیست که مقداری تاید یا ریکا را در یک سطل بریزید و سپس با استفاده از فشار آب محلول را به صورت کف در بیاورید.

دقت داشته باشید که اگر کف محلول ساخته شده زیاد باشد ممکن است که باعث خرابی رنگ شود پس همیشه نسبت را رعایت کنید. پس از اینکه محلول شستشوی ماشین را ساختید با استفاده از یک اسفنج شروع به تمیز کردن خودرو کنید.

ابتدا از سقف ماشین شروع به شستن ماشین کنید و پس از اینکه سقف ماشین را به صورت کامل با کف شستید سریع آبکشی کنید تا لکه ای روی رنگ نماند. دقت داشته باشید که مراحل شستشوی ماشین را حتما از سقف شروع کنید.

زیرا که اگر ابتدا بدنه ماشین را بشویید کثیفی هایی که روی سقف ماشین هستند با شستشوی آن به سمت بدنه سرازیر می شوند و شما مجبور هستید که دوباره بدنه ماشین را آبکشی کنید یا بشویید.

در زمان قدیم این ترکیب بهترین محلول شوینده ماشین بود که باعث درخشندگی بسیار عالی می شد اما با گذر زمان و تاثیر شیمیایی آن بر روی رنگ بدنه ماشین کمتر از این محلول استفاده می شود.

شستن بدنه ماشین با شامپو فرش

برای ساخت محلول شستشوی بدنه ماشین با استفاده از شامپو فرش ابتدا بایستی مقداری از شامپو فرش را با آب گرم ترکیب کنید و سپس محلول به دست آمده را درون یک اسپری بریزید و به بدنه ماشین اسپری کنید.

سپس محل اسپری شده را با استفاده از یک دستمال نرم پاک کنید و با آب گرم شروع به آبکشی محل کنید. این روش نسبت به روش بالا آسیب کمتری به رنگ ماشین میزند و رواج بیشتری دارد. می توانید برای پاک کردن و شستن ماشین از این ترکیب استفاده کنید.

شستن ماشین با شامپو سر

ساخت محلول شستشوی ماشین با شامپوی سر یکی از متداول ترین روش ها برای شستشوی ماشین می باشد. شامپوی سر به دلیل استفاده کمتر از مواد شیمیایی برای پاکیزگی کمتر به بدنه ماشین آسیب می رساند.

 البته دقت داشته باشید که مواد شیمیایی که در ساخت بهترین محلول شوینده ماشین استفاده می شود باید مرتبط با استاندارد های رنگ خودرو باشد زیرا که مواد شوینده ای که در بالا نام برده شد برای شستشوی ماشین نمی باشد پس ممکن است به رنگ خودرو آسیب بزند.

ابتدا شامپوی سر را با مقداری آب ولرم قاطی کرده و محلول را در یک ظرف بریزید سپس دستمال را به محلول آغشته کرده و با استفاده از دستمال بدنه ماشین و کثیفی ها را بشویید.

شستن ماشین با جوش شیرین

شستن ماشین با جوش شیرین

 ساخت بهترین محلول شوینده خودرو با استفاده از جوش شیرین به روش زیر می باشد : ابتدا مقداری جوش شیرین را با 1.5 پیمانه مایع ظرفشویی و 3 پیمانه آب قاطی کنید و خوب هم بزنید تا به صورت کامل با یکدیگر قاطی شوند.

دقت داشته باشید که مقدار شوینده و جوش شیرین بسته به خود شما می تواند متغیر باشد. پس از اینکه محلول را آماده کردید برای استفاده محلول را به نسبت 1 به 2 با آب قاطی کنید و برای شستشو استفاده کنید.

بهترین محلول شوینده ماشین نانو

قبل از اینکه به سراغ بهترین محلول شوینده خودرو نانو برویم ابتدا به بررسی این مورد می پردازیم که مواد شوینده نانو چیست پس با ما همراه باشید.

مواد نانو شوینده چیست؟

تکنولوژی نانو، از کلمه “نانس” در زبان یونانی مشتق می شود که به معنای “کوتوله” یا “کوچک” است. در واقع با فناوری نانو، مواد در اندازه‌های بسیار کوچک و اتمی تغییر می کنند. محصولات و موادی که با استفاده از فناوری نانو ساخته می شوند، بهینه تر هستند و بهره‌وری بالاتری دارند.

نانو شوینده‌ها نقشی مهم در از بین بردن آلودگی ها و ذرات چسبیده روی سطح خودرو دارند. این شوینده‌ها با داشتن ابعاد مولکولی بسیار ریز، به سطح رنگ و بدنه خودرو نفوذ می‌کنند و با پاک کردن این آلودگی ها، سطح خودرو را تمیز می‌کنند.

به علت ریز مولکولی بودن، مواد شوینده نانو، قادر به نفوذ به هر نوع کثیفی هستند و با این طریق می‌توانند بهترین نتیجه را در تمیز کردن سطح خودرو داشته باشند.

می توان گفت که بهترین محلول شوینده نانو می باشد که آسیبی به سطح و رنگ خودرو نمی زند علاوه بر آن در زمان و آب مصرفی نیز بسیار صرفه جویی می شود که این دو عمر خود مزیت هایی چشمگیر می باشند.

مواد نانو کارواش

مواد نانو کارواش​

استفاده از مایع شستشوی ماشین نانو در کارواش ها بسیار رواج دارد زیرا که قدرت پاک کنندگی این محصول به قدری بالا می باشد که شستشوی خودرو بدون دخالت دست انجام می شود. شستشوی ماشین در کارواش ها به این صورت می باشد که مقداری از مایع شستشوی نانو را با آب قاطی کرده و درون دستگاه مخصوص شستشو می ریزند.

دقت داشته باشید که شما می توانید محلول را به صورت دستی نیز استفاده کنید. پس از اینکه محلول را در دستگاه مخصوص ریختند با استفاده از آب با فشار بالا محلول را روی بدنه ماشین می پاشند و مدتی صبر می کنند تا مواد نانو به صورت کامل جذب بدنه خودرو شود. پس از اینکه مواد جذب بدنه شد با استفاده از آب با فشار بالا شروع به شستشوی ماشین می کنند.

خرید بهترین مواد شوینده نانو

در سالیان اخیر شرکت های بسیار زیادی به تولید بهترین مواد شوینده نانو می پردازند که در این بین به کیفیت محصولات خود آنچنان اهمیت نمی دهند متاسفانه این نوع از محصولات در بازار ایران و جهان بسیار زیاد می باشد.

استفاده از بهترین محلول شوینده ماشین نانو برای حفظ کیفیت رنگ و درخشندگی آن بسیار حائز اهمیت می باشد پس باید با تحقیق در اینترنت بتوانید بهترین محلول شوینده ماشین را خریداری و استفاده کنید.

شرکت دانش بنیان شیمی صنعت با تجربه چندین ساله به تولید بهترین محلول شوینده ماشین نانو می پردازد که با استفاده از استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. شما می توانید برای تهیه این محصول کلیک کنید و تاثیر بسزای آن را بر روی بدنه خودرو خود مشاهده کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری​

در این مقاله به معرفی بهترین محلول شوینده ماشین پرداختیم و نکات کلیدی آن را برای شما بازگو کردیم. در ادامه مطلب با بررسی تاثیرات انواع محلول و شوینده بر روی بدنه و رنگ خودرو و همچنین انواع روش های تمیز کردن ماشین را برای شما شرح دادیم و مزیت ها و معایب آن را برای شما بازگو کردیم.

 پس از آن به بررسی بهترین محلول شوینده پرداختیم و گفتیم که بهتر است از محلول شوینده ماشین نانو استفاده کنید تا بتوانید رنگ بدنه ای ایده آل و براق داشته باشید. ممنون از توجه و همراهی شما.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
پشتیبانی شیمی صنعت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟